Jornada Democràtica’23

Comencem el curs 23-24 amb la JORNADA DEMOCRÀTICA per escollir amb la  participació de tothom i entre totes les propostes, el projecte interdisciplinari de l’escola.

L’Eix Participa engloba moltes activitats que es duen a terme a l’escola, una d’elles és l’elecció del projecte interdisciplinari, projecte que es dur a terme durant tot el curs.

L’alumnat ha fet la tria de temes globals d’interès i d’aquesta tria, sortirà el nom de la classe.  Aquest projecte comú de treball relaciona diferents àrees d’aprenentatge i fomenta la recerca i l’interès per conèixer. Algunes de les festes, és el cas del Carnaval que gira entorn aquest eix.

Com el curs passat els cursos i tots els nens i nenes han escollit dels temes proposats comuns, el que més els hi agrada mitjançant formulari.

Els temes que van sortir entre tots i totes:

• EL MÓN MARÍ, EL FONS DEL MAR, EL CANVI CLIMÀTIC QUE INFLUEIX AL MAR…
  • CONTINENTS, PAÏSOS I CIVILITZACIONS.
  • DIBUIXOS ANIMATS.
  • ANIMALS HISTÒRICS FAMOSOS.
  • GÈNERES MUSICALS EN EL CINEMA I VIDEOJOCS.
  • VIATGES I AVENTURES.
  • ELS PLANETES I EL SISTEMA SOLAR.

Dimarts 12 de setembre a la tarda passava tothom per la mesa electoral del gimnàs ha fer la votació. Després, tots junts, coneixíem el resultat. Van ser la delegada i delegat de sisè que interpretaven la gràfica i ens l’anunciaven.

El tema més votats ha sigut….EL MÓN MARÍ, EL FONS DEL MAR, EL CANVI CLIMÀTIC QUE INFLUEIX AL MAR…. Per tant aquest curs treballarem i coneixerem tot aquest món marí tan interessant a descobrir i investigar.