Jornada de SOSTENIBILITAT a l’Estelada

Dimecres 3 d’abril l’alumnat de primària ens reunim al gimnàs per reflexionar, compartir i participar a la jornada de sostenibilitat de l’escola.

Com ja sabeu el projecte interdisciplinari a l’escola és el FONS MARÍ i totes les classes estem aprenent molt sobre aquest ecosistema però una de les coses que ens ha sorprès a tots i totes és que el el nostre mar està patint per culpa de la contaminació. Són els animals i les plantes les més afectades i per això entre tots i totes les hem de cuidar. Com? Per a què?

A Setmana Santa vam poder gaudir d’una estona de reflexió en família amb un petit treball que es vam encomanar des de l’escola. I….ha donat els seus fruits, ja que entre tots i totes hem donat moltes idees de com ajudar al mar i en general al nostre planeta. Hem vist el vídeo, hem parlat, inclús l’alumnat de sisè ha fet experiments amb aigua per tots i totes. Ah! i també hem fet una exposició gegant de maquetes marítimes!

Ha sigut genial…esperem que aquesta jornada serveixi per a que tots i totes reflexionem i sobre tot tinguem consciència de que el mar i la terra són importants per les persones i en general per tots els éssers vius.

Us deixem una mostra de la jornada sostenible!

Exif_JPEG_420