GUANYADORS/ES del 2n premi al Concurs Contes de Ciència

L’alumnat de 4t han estat guanyadors/es del 2n premi al concurs de Contes de Ciència. Un concurs on s’havia de presentar una narració per investigar algun tema en concret…en el cas de 4t, la tortuga invasora que van relacionar amb el treball de recerca del Tritó del Montseny: animal en perill d’extinció (projecte interdisciplinari d’escola aquest curs).

Tothom ha estat involucrat en aquest concurs: la Gema L. de l’Ajuntament;; en Lluís i la Laura de Projecte Montseny; l’Albert del CRAC; la Maria de Life Tritó Montseny; l’Oriol de la Societat Catalana d’herpetologia; la tutora Sara; i els més importants, els SUPER TRITONS de 4t de l’Estelada. Donar les gràcies a tothom ;).

Quin és el premi? A part de la satisfacció de guanyar després dels esforços fets, publicaran el conte formant part de la col·lecció de contes del Joan i la Laura i ens enviaran un kit de material científic i propostes educatives a l’escola per a investigar i fer recerca.

En breu posarem l’enllaç podreu llegir el conte al complert.