DENIP

Avui 30 de gener del 2023 hem celebrat el dia de la Pau i la no violència a l’escola. Durant la setmana tot l’alumnat ha preparat desitjos i missatges d’una manera molt especial. Els petits han pintat una mandala per omplir el colom de la PAU, el mitjans han dibuixat la seva ma per enganxar a la paraula PAU i els més grans de l’escola pinten mandales per posar a un símbol de PAU. Tots els treballs tenen un objectiu comú; desitjar o donar un missatge de PAU a un company d’escola. La premisa és que ningú pot agafar el seu, ha de rebre un de diferent.

També cantem cançons de PAU tots/es junts/es al gimnàs de l’escola. Els més petits…”Som amics”, 1r i 2n canten “Un món millor”, 3r i 4t “un món més dolç” i per últim 5è i 6è “El swing de la Pau”.

Compartim moments.