CARNAVAL a l’Estelada

La setmana del 5 al 9 de febrer…celebrem el CARNAVAL a l’Estelada!!!

Però…el divendres 2 de febrer ens reunim tots i totes al gimnàs per rebre al rei Carnestoltes que acompanyat de l’alumnat de sisè, ens va llegir el manifest que hem de cumplir durant tota la setmana. Amb música i alegria vam ballar amb el rei…així comencem la setmana més boja del curs!!!

El dijous gras tota l’escola marxem a esmorzar fora; els petits van a l’Ajuntament, els mitjans a l’explanada de la Carbonera on també es van organitzar jocs i els més grans caminen fins l’explanada de dalt de Cànoves.

I…per últim celebrem la tarda del divendres el carnaval. Aquesta vegada ho celebraríem a la pista coberta per por que plogui. Tothom ha pogut ballar i disfressar-se amb temàtica del fons marí on després d’anys de malmetre el mar, els animalons i persones s’han unit per salvar-lo de la contaminació.

Presentació Carnestoltes’24