MERCAT PROJECTE EMPRENEDORIA A L’ESCOLA

El divendres, 21 de maig vam fer el mercat de les cooperatives de 5è i 6è a la Plaça Goya.

Aquí us deixem unes imatges del dia [+]

En el projecte Cultura Emprenedora a l’Escola

Es treballen els valors de l’emprenedoria a través de la creació de cooperatives a l’escola.

És un programa on es fomenten totes les competències a través del treball cooperatiu.

L’alumnat és part activa del procés d’aprenentatge, ells pacten, decideixen, redacten, trien i creen.

El professorat els ajuda a cooperar, està atent als problemes que puguin sorgir i dona oportunitat a tots els alumnes. També és mediador, facilitador i observador.

L’alumnat crea una cooperativa on fan productes artesans, trien el nom, dissenyen el logo, redacten els estatuts, escriuen una acta de constitució, trien els òrgans de govern i fan un estudi de mercat per a saber si els prototips de productes que volen fer seran vendibles.

El projecte Cultura Emprenedora a l’Escola està impulsat per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola, a través dels serveis municipals de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç i Ocupació i d’Educació.

Informació de l’Ajuntament

APARADOR VIRTUAL