ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El dia de les eleccions serà el dimecres 24 de novembre

Us recordem que podeu presentar les vostres candidatures fins el dimarts 16 de novembre.

Calendari de les actuacions previstes:

4 de novembre Publicació del cens electoral
5, 8 i 9 de novembre Reclamacions al cens electoral provisional.
8 de novembre Sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals (Horari de 12:40 hores)
10 de novembre Constitució de les meses electorals.
17 de novembre Publicació del cens definitiu.
Fins el 16 de novembre Presentació de candidatures. (podeu emplenar el full a secretaria)
17 de novembre Publicació de les candidatures
24 de novembre Elecció de pares ( de 09:00 a 10:00 ; de 12:30 a 13:00 i de 15:00 a 17:00 hores).
29 de novembre Constitució del Consell Escolar.
És important que participeu en les eleccions al Consell Escolar perquè:
  • la família i l’escola compartim un mateix objectiu i hem de ser capaços de decidir, entre tots, a què ens comprometem per aconseguir-ho.
  • és important tenir uns bons representants que us informin i facin arribar les vostres inquietuds i interessos.
  • implicar-vos en el seguiment i avaluació del funcionament i el clima del centre incideix en el desenvolupament i creixement personal dels vostres fills.

Us animem a que sigueu partícips. De fet, no és possible l’existència de l’educació sense la participació de la família.