PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/2021

El calendari de la preinscripció per al curs escolar 2020-2021 s’ha vist afectat per la crisi sanitària del coronavirus a Catalunya i l’estat d’alarma.

PUBLICACIÓ DEL LLISTAT PROVISIONAL AMB BAREM [+]

La preinscripció per l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig de forma telemàtica. Les famílies que no tinguin els mitjans per fer-ho per aquesta via, podran fer la preinscripció presencial entre els dies 19 i 22 de maig i només amb cita prèvia.

Podeu demanar cita prèvia trucant al 936 922 170, tenim activat el desviament de trucades o en el següent enllaç

En ambdós casos heu d’enviar al correu del centre a8028758@xtec.cat, tota la documentació escanejada o fotografiada.

• Podeu descarregar l’imprès de sol·licitud aquí
  • Documentació necessària aquí
  • Calendari del procés aquí
  • Tota la informació  aquí

Els alumnes del centre NO CAL QUE ES PREINSCRIGUIN,  ja tenen la plaça reservada.

Més endavant informarem del procés de matrícula i confirmació de plaça.

Si heu de venir presencialment:

• En tot moment caldrà seguir les indicacions del personal de l’escola.
  • Hi haurà una persona que farà la recepció i indicarà si es pot passar al vestíbul del centre, o si caldrà esperar a l’exterior de l’edifici.
  • Les cues i les esperes es faran a l’exterior de l’edifici, respectant la distància de seguretat (2 metres).
  • Per accedir a l’edifici caldrà dur la mascareta posada.
  • Es recomana portar la sol·licitud complimentada, si no s’ha pogut omplir la sol·licitud hi haurà una taula al vestíbul per poder omplir les dades. CALDRÀ PORTAR UN BOLÍGRAF
  • No es podrà restar dins del recinte escolar.
  • No estarà permès accedir a cap altra espai del centre.