JORNADES DE PORTES OBERTES 2024

Vols visitar la nostra escola?

Obrim les portes a les famílies amb infants que vulguin conèixer el nostre centre. Per tal de mostrar-vos qui som i explicar-vos el nostre projecte educatiu organitzem les següents activitats:

• Xerrada informativa.
  • Petita visita pels espais de l’escola.

Calendari de Portes Obertes

Dilluns 26 de febrer a les 17h

Divendres 1 de març a les 10h

En aquest formulari podeu deixar-nos les vostres dades i ens posarem en contacte amb vosaltres per concertar la visita en el dia que millor us vagi. Si no us va bé cap dels dos dies us proposarem un altre dia i hora.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres:

Fix: 93 692 21 70

Mòbil: 622 465 414

Correu: escolalesfontetes@xtec.cat

Preinscripció Educació Infantil i Primària: del 6 al 20 de març.

Matrícula Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria: del 18 al 26 de juny.