AIRA NATURA

Dins el Pla de Millora d’Oportunitats Educatives hem fet una sortida tota l’escola a Aira Natura, parc d’aventura, esport i lleure.
A partir de la descoberta, l’observació, l’experimentació, el joc i les emocions d’alçada s’ha fomentat la curiositat, l’interès, la confiança, la superació personal, el treball en equip i la comunicació, de forma lúdica i divertida. Tot l’alumnat ha fet dues activitats.
Primera proposta:
Infantil i Inicial: Descoberta d’entorn i natura, per fomentar el respecte i l’educació emocional amb ponis, cavalls i rucs.
Mitjà i Superior: Cohesió de grups, cooperació i treball en equip.
La segona proposta era d’aventura i esport, amb més adrenalina. Combina les emocions d’alçada dels circuits i tirolines, amb dinàmiques al rocòdrom, orientació i superació d’obstacles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *