50 ANIVERSARI

Aquest curs escolar 2022/2023 l’escola fa cinquanta anys, l’acte de celebració serà el proper dissabte 22 d’abril a les 16:30h.

Intervindran:

En representació de l’Ajuntament: l’alcalde Carlos Cordón Núñez i el regidor David González Chanca.

En representació del Departament d’Educació la inspectora de Cerdanyola Lourdes Pérez Pereira.

Les direccions del centre: José Luís Castel Baldellou, José Pedro Fernández Pérez, Josep Garcia Pérez i Esperança Sanz Bataller.

Actuació de ball de bastons, alumnat de Cicle Superior,

Actuació de batucamela,

Jocs del Guixot del 8,

Tallers infantils a càrrec de les Monitores del Casal d’infants,

Exposició de fotos, hem digitalitzat el nostre fons i podreu recollir la vostra foto.

Retrobament d’exalumnes per quintes,

Visita guiada a l’interior de l’edifici,

Podreu escriure el vostre record de l’escola en un llibre en blanc que posarem al vostre abast,

Venda de productes elaborats per l’alumnat de sisè,

FOOD TRUKS Saboreslola.

Hem publicat imatges de cursos anteriors, podreu accedir als àlbums des del bloc de l’escola.

Cliqueu la imatge per accedir.