FI DE TRIMESTRE

El proper dimecres 22 de desembre finalitza el primer trimestre. Aquest any volem recuperar el recital de poemes d’hivern. Així doncs, si no plou, ens agradaria convidar-vos a l’escola per compartir aquesta estona. El recital serà a les 12:00h i se seguiran totes les… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El dia de les eleccions serà el dimecres 24 de novembre
Us recordem que podeu presentar les vostres candidatures fins el dimarts 16 de novembre.
Calendari de les actuacions previstes:

4 de novembre
Publicació del cens electoral

5, 8 i 9 de novembre
Reclamacions al cens electoral provisional.

8 de novembre
Sorteig… Llegeix més»

ÉS TEMPS DE CARABASSES

Aquesta fruita assimilada a verdura, a més de ser molt nutritiva i rica en vitamines i minerals, ens pot ajudar a regular els nivells de sucre a la sang, ens protegeix la vista i el cor, prevé el càncer… què més li podeu demanar? Ah,… Llegeix més»

Què mengen els nostres infants? Fajitas!

Divendres passat la nostra canalla ha menjat “fajitas”. No va ser només un bon àpat, sinó també una excel·lent manera de treballar l’autonomia de cada infant, ja que cada nen i nena va muntar la seva pròpia fajita.

Video FAJITAS

Què mengen els nostres infants?

Benvolgudes famílies,
per tal d’ajudar-nos a ser més conscients de l’alimentació de les nostres filles i fills, l’empresa La Vostra Cuina, encarregada del servei del menjador escolar per part de l’AFA, ens fa arribar vídeos explicatius sobre alguns dels plats que es mengen al nostre menjador.
Salmó… Llegeix més»

Bon inici de curs!

Benvolgudes famílies,
des de l’Associació de Famílies de l’Escola les Fontetes us donem la benvinguda al nou curs escolar!
Tot i les dificultats, esperem que la canalla, el personal del centre educatiu i les famílies podem gaudir de les classes, les activitats extraescolars, l’estona de l’acollida i… Llegeix més»