El comitè verd s’ha reunit

Hola Guinos!
El dilluns passat 11 de novembre els nous membres de comitè verd es van reunir per primer cop aquest curs.
Hem començat a parlar del que volem treballar! Hi ha un munt d’idees, energia i il·lusió. Hem acordat que els dijous a l’hora del pati farem tot allò… Llegeix més»

L’HORTET DE CAN GUINOVART

Hola a tothom!
Benvinguts al nou curs escolar 2013-2014!
Com ja sabreu, aquest any l’eix transversal de l’escola és: L’HORTET DE CAN GUINOVART. És per això que el nom de totes les classes de l’escola està relacionat amb aquest eix transversal.
Aquests som els nens i nenes de… Llegeix més»

VOTEM AL COMITÈ VERD

Visca la democràcia!!
Hola guinos! Ja hem celebrat les nostres eleccions al comitè verd. Els candidats de cada classe han elaborat el seu programa i l’han explicat a tothom.
El passat dia 21 d’octubre vam formar la mesa electoral per anar a votar i tothom va… Llegeix més»

Festa a l’Educació Infantil

HOLA A TOTHOM!
El passat dijous 20 de juny, els nens i nenes d’Educació Infantil vam tenir una “festeta” molt divertida! I ens ho vam passar molt bé!
Vam sortir al pati per gaudir d’un PICA-PICA tots junts (gràcies famílies per col·laborar amb nosaltres) i després… Llegeix més»

NAVEGANT CAP A PRIMÀRIA…

El dimecres 19 de juny ha estat un dia molt especial… Els nens i nenes de P5 ens hem “graduat” i hem fet una petita cerimònia per acomiadar-nos del Parvulari i fer un pas cap a Primària!

Els nens i nenes de P5A (Classe de Joan Miró)
Els… Llegeix més»

FESTA VERDA! ESCOLA VERDA!

Benvolgudes FAMÍLIES,
El passat dimecres 10 d’abril i dijous 11 d’abril, els nens i nenes d’Educació Infantil vàrem rebre una sorpresa!
Vam celebrar que ja tenim la placa d’ESCOLA VERDA! JA SOM ESCOLA VERDA!
El dimecres a la tarda, els nens i nenes del Comitè Verd amb alguns… Llegeix més»