Menjador escolar

Disposem d’un servei de menjador i cuina pròpia gestionat per l’empresa privada Scolarest.

En la franja horària del migdia, de 12’25 a 15:05 hores, un grup de monitors/es (cada grup en té un/a d’assignat) coordinats amb el professorat del centre atenen a l’alumnat tot acompanyant-los i ajudant-los en el menjador així com, posteriorment, proposant una colla d’activitats que afavoreixen la comunicació i el joc social de tots els implicats. Les activitats es proposen en funció de l’edat de l’alumnat, tenint-ne unes d’específiques pels més petits i d’altres pels de Primària. Els infants de P3 fan migdiada després de dinar.

Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al menjador de l’escola 8:55-9:30 h. (atenció a les famílies). Per tractar temes relacionats amb el menjador o acollida.
Telèfons de contacte és: 934 754 413 / 607 50 36 71
Correu coordinadora menjador: elisa.buenaventura@eurest.es

*degut a la pandèmia generada pel virus covid-19, totes les gestions administratives es faran a través del correu electrònic o per mitjans telefònics.

menús del mes