1a TROBADA DEL COMITÈ VERD CURS 13/14: PERGAMÍ I ELECCIONS AL COMITÈ VERD

Benvolguts i benvolgudes al nou curs escolar 13/14!

Des del comitè verd us volem donar la benvinguda a tots i totes a la nostra escola verda.

Hem començat el curs  amb el nou eix transversal:

L’HORTET DE CAL GUINOVART!

I cada classe ha pensat un nom per ajudar al nostre hortet a créixer.

Ràpidament els mestres del comitè verd us hem enviat un pergamí que deia:

JA SOM ESCOLA VERDA…

I ARA QUÈ?

I ens heu contestat amb totes les vostres idees. A canvi us hem dit aquest missatge de veu:

“El proper dimecres 25 de setembre us esperem al gimnàs amb una samarreta verda, però aneu en compte perquè els vostres mestres no ho poden saber, l’heu de dir als vostres companys a cau d’orella”

I així ha estat, gairebé tothom ha vingut amb una samarreta verda i els mestres no s’han adonat de res.

FELICITATS GUINOS, SOU ELS MILLORS!

P9250261P9250244P9250253

El dimecres a la tarda us hem avisat per megafonia per trobar-nos al gimnàs. A l’escenari hem llegit totes les vostres idees per ser una millor escola verda i us hem tornat el pergamí perquè hi afegiu i l’enriquiu amb totes les idees que han sortit a la reunió.

Llavors, els grans de l’escola (de 3r a 6è) s’han quedat perquè els hi diguem quin altra sorpresa els hem preparat.

HI HAURÀ NOVES ELECCIONS AL COMITÈ VERD.

Els alumnes de 4t, 5è i 6è es poden presentar al càrrec totalment voluntari. Un cop hagin sortit els candidats, hauran de pensar un programa (allò que volen fer al comitè verd si surten triats per millorar la nostra escola verda) i hauran d’elaborar un CARTELL  a DIN –A3  que penjaran a fora al passadís. Han d’anar també a les classes dels companys més petits que representaran perquè tothom els han de poder votar.

LES ELECCIONS SERAN EL DIA 21 D’OCTUBRE

P9250282P9250268