FESTA VERDA! ESCOLA VERDA!

Benvolgudes FAMÍLIES,

El passat dimecres 10 d’abril i dijous 11 d’abril, els nens i nenes d’Educació Infantil vàrem rebre una sorpresa!
Vam celebrar que ja tenim la placa d’ESCOLA VERDA! JA SOM ESCOLA VERDA!

El dimecres a la tarda, els nens i nenes del Comitè Verd amb alguns alumnes de Cicle Superior ens van representar una obra de teatre on expliquen com vam esdevenir escola verda. Què divertit!
I, a continuació, vam deixar la nostra empremta al mur del nostre pati. Ens ho vam passar d’allò més bé!

El dijous al matí, vam anar altra vegada al gimnàs i vam veure un vídeo elaborat pels alumnes de 5è, on s’explica les funcions dels eco guaites a l’escola. En acabar, precs, preguntes i BALL!!!! Quina marxa tenen els petits!!!

A continuació podeu veure algunes fotos d’aquests dies i l’enllaç al bloc de ESCOLA VERDA, on podeu veure el vídeo de l’obra de teatre, el vídeo dels ECOGUAITES i un petit vídeo de la nostra festa!

A gaudir!

ESCOLA VERDA AL GUINOVART: