El comitè verd s’ha reunit

Hola Guinos!

El dilluns passat 11 de novembre els nous membres de comitè verd es van reunir per primer cop aquest curs.

Hem començat a parlar del que volem treballar! Hi ha un munt d’idees, energia i il·lusió. Hem acordat que els dijous a l’hora del pati farem tot allò que volem millorar o canviar perquè la nostra escola sigui cada cop més verda!

Aquí us deixem la foto de la trobada!

1a trobada comitè verd

1. Enric

Hola Comitè Verd,

Alguns nens i nenes de 4t hem tingut l’oportunitat de poder viure el procés de construcció de l’hort de l’escola. Volem compartir amb vosaltres aquestes fotografies per fer-les extensives a la resta de l’escola. Sapigue que també hem elaborat unes presentacions en Power Point per poder-les explicar.

Salutacions!