Sant Jordi 2024

El dimarts 23 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb un munt d’activitats.

Una de molt especial és que els alumnes de sisè, en el seu projecte d’emprenedoria, han estat elaborant diferents productes manuals per a vendre’ls a les paradetes que munten, així que tots els alumnes, mestres, monitores i famílies de l’escola hem pogut mirar i remirar per a comprar el que més ens ha agradat.

Durant el matí, els més petits de l’escola han pogut gaudir d’una teatralització de Sant Jordi a càrrec de famílies, que els ha agradat moltíssim.  I, també, durant tota la setmana hem tingut la sort de comptar amb famílies que heu vingut a explicar contes als infants. A tots plegats, moltes gràcies per ajudar-nos a viure un Sant Jordi especial!

Aquí teniu un recull de tots aquests moments.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *