NATACIÓ ESCOLAR

El projecte educatiu de l’escola contempla la natació com a activitat obligatòria d’I4 a 2n d’octubre a maig i pels infants d’I3 de gener a maig.

De 3r a 6è s’ofereix com a activitat extraescolar al migdia. Totes dues es realitzen al poliesportiu Francesc Calvet.

L’activitat es realitza divendres al matí i els infants són acompanyats, en horari escolar, de les seves mestres i de l’equip de monitors. Els infants més petits realitzen el desplaçament en autocar i els infants de 1r i 2n només fan ús del vehicle en cas de pluja.

Des d’una perspectiva global, busquem contribuir al desenvolupament emocional, afectiu, físic, motor, social i cognitiu dels infants.

OBJECTIUS GENERALS

1. Descobrir el propi cos i les seves possibilitats dins l’aigua.
  2. Adquirir les eines per assolir la independència dins el medi aquàtic.
  3. Construir una identitat positiva que integri autoconeixement i autoestima.
  4. Integrar el medi aquàtic com a medi confortable.
  5. Incorporar el llenguatge corporal i verbal a les activitats aquàtiques.

CONTINGUTS

• Descoberta de l’entorn i primers contactes.
  • Utilització de material de flotació per afavorir la independència al medi.
  • Proposta d’exercicis per l’assoliment d’objectius on els infants puguin desenvolupar les seves habilitats motrius aquàtiques.
  • Realització de jocs per aconseguir una bona adaptació al nou medi.
  • Transmissió del nou vocabulari i llenguatge corporal aquàtic.

CLICA LA IMATGE PER VEURE’N MÉS.

Aneu a la barra d'eines