Projecte DespíReptes Cooperatius

Aquest és un projecte d’Educació Física on es treballa de forma cooperativa amb altres escoles de Sant Joan Despí.

Els alumnes de 4t experimenten reptes cooperatius a les classes d’EF, aprenent a desenvolupar-se amb aquesta metodologia, i posteriorment, n’inventen de nous per a compartir-los amb la resta d’escoles del projecte, provar-los i avaluar-los. Així, cada escola rep posteriorment el feedback dels nens i nenes que els han experimentat.

A més a més, treballem aquest projecte des de llengües a l’hora de pensar i inventar els reptes, i també des de plàstica, on cada petit grup dissenya una samarreta.

Aquest projecte el compartim amb les famílies que així ho desitgin perquè puguin viure l’experiència de com és una classe de reptes, juntament amb els seus fills i filles.

I, per a finalitzar, fem una Trobada cooperativa de totes les escoles participants per a conèixer-nos en persona i experimentar un matí de reptes cooperatius al Parc de la Fontsanta. En aquesta trobada comptem amb l’ajuda d’alumnes de 3r ESO de l’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia i del Jaume Salvador i Pedrol.