Museu Picasso

El passat dijous 9 de maig la classe de la Galàxia va visitar el Museu Picasso a Barcelona. Després de conèixer l’artista a l’escola, la sortida al museu ens ha permès seguir descobrint aspectes de la seva vida i de les seves obres. Vam descobrir l’única obra de Picasso que no es troba al museu: els Frisos de la Mediterrània. Tot seguit, vam fer un recorregut per les diferents sales observant amb molta atenció com l’artista expressa les emocions en els seus quadres, els colors i els diferents estils pels quals ha passat.

La visita ha estat molt interessant, hem pogut observar en directe tot el que hem estat parlant aquests dies a l’escola.

La classe de la Galàxia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *