PROPOSTES DE L’ 1 AL 17 DE JUNY

HOLA NOIES I NOIS!

Deia un gran poeta:

Que la vida iba en serio
uno lo empieza a comprender más tarde
–como todos los jóvenes, yo vine
a llevarme la vida por delante.

Jaime Gil de Biedma

Això us va passar el dia 12 de març, quan us vam dir que l’escola es tancava.   De sobte,  us vàreu posar molt contents: per tot el passadís se sentien crits d’alegria. La vida us somreia, tot era perfecte, tot  eren bromes i ganes d’anar a casa per  jugar amb l’ordinador. No us vàreu adonar “que la vida iba en serio”.

Passats aquestes mesos de confinament,  pensem que aquells crits d’alegria ja no ressonen als vostres cervells i segur que enyoreu el fet d’estar junts i gaudir d’un  dia a dia a l’escola.

El curs s’acaba, hem passat una experiència diferent, inimaginable, que ens ha fet apreciar i veure les coses amb uns altres ulls,  ens ha fet aprendre d’una altra manera,

Però la vida continua, noies i nois!

Per a aquestes setmanes que queden, us hem preparat  unes tasques relacionades amb el Medi Ambient.

Esperem que  en gaudiu molt!

Tutores de 5è i 6è

Àmbit lingüístic català