Dansa Ara

Dansa Ara és un gran esdeveniment de dansa contemporània organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i adreçat a l’alumnat de cicle inicial d’escoles de Barcelona. En aquest cas,són els nostres infants de segon de primària els participants i els encarregats de gaudir d’aquesta experiència amb tant de ritme.

Té l’objectiu de promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània.

Després del treball d’aprenentatge d’un repertori de danses amb el professorat al centre educatiu, l’alumnat participa a una jornada de dansa en la qual els nens i les nenes són protagonistes d’un gran espectacle de dansa contemporània que té lloc al Palau Sant Jordi. Degut a la COVID-19, la jornada d’aquest any es farà de manera virtual.

Aquesta activitat també compta amb la col·laboració de les següents entitats: Companyia IT Dansa de l’Institut del TeatreFactoria Mascaró, Palau Sant Jordi-BSM i Barcelona Promoció- Anella Olímpica.

És una de les activitats que estan incloses en el  PAE (Programa d’activitats escolars).