Escoles Sostenibles

BRIGADA VERDA

L’escola té una Brigada Verda, formada per sis alumnes: dos de 4t, dos de 5è i dos de 6è, escollits a l’inici de curs a les aules.

Cada delegat/ada verd/a és responsable de la seva pròpia aula i de dues més. Sisè és responsable de tercer i P5, cinquè és responsable de segon i P4 i quart és responsable de primer i de P3.

La Brigada verda es reuneix com a mínim un divendres al mes a l’hora del pati amb algun membre del claustre de la comissió Itaca sostenible, però habitualment hi ha més d’una reunió.

Els components de la Brigada verda van identificats amb una armilla verda amb el seu logo.

FUNCIONS

• La Brigada verda es reuneix per parlar sobre temes que es proposen, campanyes que es poden dur a terme, activitats puntuals o dies assenyalats.
  • Fa d’enllaç amb tot l’alumnat. Passa per les aules i explica a les nenes i als nens les decisions que s’han pres i el que han de fer.
  • Vetlla per l’acompliment dels acords de centre.