2n Caguem el Tió

Benvolgudes famílies, nens i nenes,

El passat divendres, 20 de desembre, els nens i nenes de 2n vam celebrar una de les tradicions més boniques de Nadal: vam cagar el tió de l’escola!

Va ser una jornada molt especial per a tots i totes: vam fer cagar el Tió, vam esmorzar coca amb xocolata i ens vam acomiadar dels companys i companyes fins després de les festes.

Amb aquest moment tan màgic, tanquem el trimestre amb alegria.

Us desitgem unes molt bones festes!

FOTOS 2n

TEATRALITZEM LES 5R

Un cop acabat la Situació d’aprenentatge dels fenòmens naturals, els nens i nenes de 2n vam començar a investigar sobre els materials en una nova situació d’aprenentatge. Hem conegut l’origen d’aquests, les seves qualitats, quins són aquells materials més contaminants i, evidentment, també hem treballat quina és la forma correcta per desfer-nos-en d’ells.

Hem conegut les 5R (Reduir, recuperar, reparar, reutilitzar i reciclar). Per acabar d’entendre tots aquests conceptes, els nens i nenes en grups reduïts han creat autònomament una petita teatralització de cadascuna de les 5R, per així tenir una idea més clara i ferma del que significa.

A continuació us adjuntem els vídeos.

2nA

2nB

ÚLTIM APJ DEL TRIMESTRE: Bones festes!

Avui hem celebrat l’últim Ara Parlo Jo del trimestre a Bloc Mitjans. Els alumnes de primer, segon i tercer hem recitat les poesies que presentarem al Concert de Nadal. Aquesta vegada no us deixem cap vídeo, perquè volem que sigui tota una sorpresa i que ho pogueu gaudir en directe el dia del concert!

Però sí que us deixem una petita sorpresa: els/les mestres hem preparat una activitat especial per als nens i nenes.

Us desitgem a tots i totes unes Bones Festes!

LES CONFERÈNCIES DEL PRIMER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies, nens i nenes,

Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres un recull de fotografies de les conferències d’aquest primer trimestre. Cada infant ha presentat temes realment interessants, i junts hem gaudit escoltant-los amb atenció i aprenent un munt de coses noves.

Volem donar-vos les gràcies, famílies, nens i nenes, per la dedicació, l’esforç i la il·lusió que heu posat en aquesta experiència. Ha estat un plaer veure com cada presentació ha estat única i especial.

Amb moltes ganes i entusiasme, esperem les conferències del proper trimestre, segurs que tornaran a sorprendre’ns i a mantenir el llistó ben alt.

Moltes gràcies a tots i a totes!

2nA

2nB

El Tió a infantil!

Avui, ben tornats de dinar, hem trobat una nota inesperada a la pissarra de la classe. El tió ens demanava ajuda perquè s’havia perdut mentre venia des del Montseny i no aconseguia trobar l’escola. Sense perdre temps, hem sortit al pati amb l’esperança de trobar-lo i poder-lo ajudar.

El tió és molt entremaliat i ens ha deixat algunes pistes en forma d’objectes disfressats com si ell mateix fos. Finalment, hem aconseguit trobar-lo i l’hem portat al costat del nostre arbre de Nadal.

Durant els pròxims dies, el cuidarem molt i li donarem menjar perquè pugui créixer bé i ens cagui moltes sorpreses!

Estem molt il·lusionats!

No us oblideu de fer clic a la fotografia del tió per veure com de bé hem acollit, l’hem cuidat i què ens ha cagat el nostre tió.

TIÓ A PRIMER

Aquest matí mentre estàvem a classe ens han avisat de que al pati feia una mica de pudor. Com teníem molta intriga de saber de què es tractava, ens hem posat les jaquetes i hem sortit a investigar. Tots i totes ens imaginàvem què podia… Llegeix més»