L’APJ DE 1R.

Els infants de 1r hem dut a terme el primer APJ del segon trimestre. Tot i l’absència de diversos nens i nenes de cada curs, hem pogut realitzar-lo.

A 1r A hem parlat sobre la Festa de la Pau, que celebrarem la pròxima setmana, mentre que els companys i companyes de 1r B ens han explicat la seva nova situació d’aprenentatge: El creixement i la nutrició.

Des d’aquí, volem enviar una abraçada a tots aquells infants que no han vingut a l’escola perquè es troben malament. Esperem  que us recupereu  ben aviat i que gaudiu d’aquest APJ.

APJ 1rA, classe dels Pandes

APJ 1rB, classe dels Tigres

1r anem al teatre

Aquest dijous 23, alumnat i mestres de 1r ens hem desplaçat fins al Casal Cultural de Corró d’Avall per assistir a la funció Lleó, Cargol o Dofí. Hem pogut veure una petita obra de teatre que parla sobre la mediació dels conflictes. Aquesta era interactiva, ja que l’alumnat ha pogut participar i interactuar amb les actrius.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

 

ESPAIS D’APRENENTATGE A 1r, 2n i 3r

Benvolgudes famílies,

Us volem compartir que els nens i nenes de 1r, 2n i 3r hem iniciat els espais d’aprenentatge, una proposta educativa on combinem creativitat, experimentació i treball col·laboratiu. Els espais són una manera divertida i enriquidora de desenvolupar habilitats i coneixements d’una manera diferent i dinàmica.

Aquest any hem organitzat tres espais principals:

  1. Robòtica: En aquest espai, l’alumnat aprèn a programar robots, descobrint els principis bàsics de la tecnologia i la programació d’una manera pràctica i lúdica.
  2. Espai literari: Ens endinsem en el món dels contes per gaudir de la lectura, reflexionar sobre temes importants per al nostre dia a dia i parlar de qüestions rellevants per a la societat.
  3. Experimentació: En aquest espai, explorem els sentits i el món que ens envolta a través d’experiències pràctiques que ens ajuden a descobrir i entendre millor allò que ens envolta.

Una de les parts més emocionants és que treballem barrejats amb companys i companyes de l’altra classe, és a dir, ens barregem amb el nivell. Això ens permet conèixer-nos millor, col·laborar i aprendre els uns dels altres, a més de treballar en grups més reduïts.

Estem gaudint molt i estem segurs/es que serà una experiència molt enriquidora per a tothom.

L’equip docent de 1r, 2n i 3r

Piscina a 1r!

Ahir els nens i nenes de 1r vam començar les classes de piscina. Van organitzar els grups en diferents nivells i ja van iniciar la primera sessió de natació. Tots estaven molt contents i emocionats per aquesta nova experiència.

 

2n ESCOLLIM DELEGATS/DES!!

Estimades famílies, nens i nenes de 2n,

Amb molta il·lusió, us volem explicar que ja hem començat el 2n trimestre de 2n i, com que ja ens hem fet grans, hem pres una decisió molt important de manera democràtica: hem escollit els nostres delegats de l’aula!

Tots els nens i nenes que han volgut ser candidats han sortit davant de la resta per explicar-nos per què els hauríem de votar, quines són les seves fortaleses i què se’ls dona bé fer. Després de les exposicions, hem fet les votacions i ja tenim les nostres delegades!

Les delegades d’aquest trimestre són:

  • De 2n A, la Naia i la Janna.
  • De 2n B, la Maria i l’Eva.

Estem molt contents d’assumir aquesta nova responsabilitat, que ens permetrà representar-nos i portar les nostres idees a les trobades amb els altres delegats i delegades de l’escola.

Una forta abraçada,

L’equip de mestres de 2n

Els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau!

Aquest any, els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau de Liost i ens han deixat una sorpresa meravellosa que farà les delícies del nostre alumnat: tres taules de ping-pong!

Amb molta il·lusió, els Reis han pensat en tots els nens i nenes de l’escola i han volgut fer un regal que fomenti l’esport, la diversió i la convivència. Ens han deixat muntades dues de les taules, però la tercera ens han demanat que l’acabem de preparar nosaltres, ja que el temps se’ls va tirar a sobre durant la màgica nit de Reis.

Estem segurs que el nostre alumnat gaudirà molt i aprendrà a jugar amb respecte i entusiasme, cuidant aquest regal tan especial que ens han deixat.

Moltes gràcies, Reis Mags de l’AFA, per pensar en nosaltres i fer que aquesta tornada a l’escola sigui tan màgica! A més a més, ens han deixat contes i àlbums il.lustrats nous per les classes!

Els Reis Mags al Guerau de Liost

Aquest matí quan hem arribat a l’escola els Reis Mags ens havien deixat uns quants regals a l’entrada d’infantil. També ens han enviat una carta on ens explicaven que hi ha un regal molt i molt gros que no l’han pogut portar perquè pesava molt i trigaran uns dies a portar-lo, és una estructura molt maca pel pati d’infantil i és gràcies als reis de l’AFA del Guerau de Liost, moltíssimes gràcies. Us deixem una foto de l’estructura del pati i per veure la resta de fotos cliqueu l’enllaç.

https://photos.app.goo.gl/gFrozDWHwevmDeRR6