Excursió al Bosc tancat
14/11/17Els alumnes de segon hem anat d’excursió al bosc tancat de Cerdanyola.
Ens ho hem passat molt bé!!!
Els alumnes de segon hem anat d’excursió al bosc tancat de Cerdanyola.
Ens ho hem passat molt bé!!!
eTwinning és una plataforma de treball online on les escoles d’Europa poden colaborar, compartir, comunicar-se, fer projectes,…..
Des d’aquesta plataforma es potencia la colaboració en diferents projectes que els mateixos mestres i professors podem crear. L’objectiu principal és que els nostres alumnes puguin trobar utilitat a l’aprenentatge de les llengües estrangeres.
Des de l’aula d’anglès intentem crear situacions reals de comunicació en les que s’hagi d’utilitzar la lengua anglesa i que sigui prou significatiu i real pels alumnes perquè estiguin motivats i trobin la necesitat d’aprenentatge per ells mateixos.
Trobareu más informació clicant damunt el logotip.
Si voleu veure el que es va fent a l’escola aquest curs, esteu convidats a visitar el bloc etwinning. Desitgem que us agradi!