2n ACTUEM A L’APJ

El passat divendres 14 de març, els nens i nenes de 2n vam tenir l’oportunitat de mostrar tot el que hem estat treballant al llarg d’aquest trimestre. Vam actuar junts a l’APJ davant els nostres companys i companyes de 1r i 3r, presentant el telenotícies… Llegeix més»

Un APJ de 1r ple de poesia!

Aquest APJ ha estat molt especial perquè l’hem dedicat a recitar poesia!

Recitar poemes té molts beneficis:
Enriqueix el vocabulari amb paraules noves i boniques.
Millora l’expressió oral i la seguretat en parlar en veu alta.
Desenvolupa la memòria i l’atenció, un gran exercici per a la ment!
Estimula la creativitat i ens convida a somiar mons màgics.
Ajuda a expressar emocions de manera divertida i especial.
Conèixer dos grans poetes catalans, com són la Joana Raspall i en Miquel Martí i Pol.

A més, recitar poesia és una experiència molt divertida i gratificant. Ens ho hem passat genial. Esperem que us agradi!

APJ1RA: Poesies Pa amb xocolata i La neu

APJ 1rB: Poesies Fideus a la cassola i El invierno

Vella Quaresma

Carnestoltes ha marxat i la Vella Quaresma ha arribat. Cada setmana una classe és l’encarregada de treure-li una pota i entre tots fem el repte que ens proposa, com que fem un bon equip hem aconseguit fer el repte. Per poder veure les fotos cliqueu l’enllaç.

Vella Quaresma

Visita de l’autora Gemma Armengol a la classe de 2n

Els nens i nenes de 2n hem tingut el privilegi de rebre la visita de l’autora Gemma Armengol, escriptora de la col·lecció Les bestioles del jardí. La setmana passada vam llegir alguns dels seus contes més divertits com Fem teatre, L’Aranya lampista i Festa Major, i ens va encantar descobrir els personatges i les aventures que amaguen.

Durant la visita, la Gemma ens ha fet algunes preguntes sobre els seus llibres, per conèixer les nostres opinions i veure quins personatges ens agradaven més. Després, entre tots i totes, hem tingut l’oportunitat de participar en la creació del final d’un conte aportant noves idees. Ha sigut una experiència molt emocionant veure com el conte que estava a mitges s’ha anat omplint de les nostres aportacions!

Per acabar, la Gemma ha obert un torn de paraula on hem pogut preguntar-li sobre la seva feina d’escriptora i els secrets de la creació d’històries.

Ens ho hem passat molt bé! Gràcies, Gemma, per aquesta visita tan especial!

FOTOS

Tallers de Carnestoltes a Infantil

A infantil, aquesta setmana hem celebrat amb molta il·lusió els tallers de Carnestoltes, on els grups d’I3, I4 i I5 s’han barrejat.

Hem fet tallers de màscares, barrets, disfresses, maquillatge i varetes.

Si feu clic a la següent imatge podreu veure un bon recull de fotografies dels diferents tallers.

Celebrant el Carnaval a l’Escola: Un matí ple de tallers i diversió a BM!

Per acomiadar la setmana de Carnaval, aquest matí hem gaudit d’una jornada molt especial plena d’activitats creatives i molt de divertiment. Els infants de 1r, 2n i 3r hem donat el tret de sortida a les celebracions amb un taller de màscares, on cada un de nosaltres podia crear una màscara única i original per acompanyar la nostra fantasia.

Després del pati, hem participat en uns tallers intercicles, on l’alumnat dels diferents cursos hem pogut compartir estones de diversió i creativitat. Alguns s’han maquillat , mentre que altres han jugat al joc dels cercles, una activitat d’agilitat i cooperació. A més, hem deixat volar la nostra imaginació i hem creat un mural col·lectiu, una obra d’art plena de colors i dissenys que reflecteixen l’esperit de Carnaval.

Per acabar la jornada, a la tarda ens disfressarem del que cada infant vulgui! Serà un moment de desfilada i alegria, on tothom podrà lluir les seves disfresses més originals.

Visca la disbauxa, visca el Rei Carnestoltes i visca el Carnaval! Una celebració que sempre ens omple d’energia i bons moments.

FOTOS BM TALLERS

Carnestoltes 2025

La setmana de Carnestoltes ha començat a l’escola, ens ho estem passant molt bé! I per això volem compartir amb vosaltres els moments més destacats d’aquesta celebració festiva:

La festa va començar divendres passat amb un pregó vibrant del Rei Carnestoltes, qui va arribar a l’escola envoltat de música i colors. Va animar a tots els infants a gaudir de les festes i a seguir les consignes diàries amb entusiasme.

Cada dia de la setmana estem complint les consignes tan especials que ens va manar el rei carnestoltes i ho compartim cada matí tota l’escola al pati ballant.

I divendres, celebrarem la festa final de Carnestoltes amb un gran esdeveniment ple de diversió. Tots els infants han fet una gran desfilada. Ha estat una tarda plena de riures, música i un bon ambient festiu.

VISCA CARNESTOLTES!!

(feu clic a la imatge i podreu veure totes les fotografies)