A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

8M, DIA INTERNACIONAL DE LES DONES, A L’ ESCOLA

El 8 de març, s’ha transformat en els últims anys en una data assenyalada en la nostra escola. Des de la biblioteca de l’escola creiem que és un moment que permet reflexionar sobre el camí recorregut per les dones per a veure reconeguts els seus drets i visibilitzar la seva contribució en totes les facetes de la vida i sobre el que queda per recórrer per a moltes dones i nenes.

Èxit del Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori de Bellavista

Avui, l’Auditori de Bellavista ha estat testimoni d’una emocionant competició de lectura en veu alta, en la qual els i les nostres alumnes han demostrat el seu talent i passió per la lectura. Entre els participants, destaquen dos brillants representants: Lola Domínguez de 4t de Primària i Tomeu Muntan de 5è de Primària.

Han captivat l’audiència amb les seves lectures, destacant-se per la seva claredat, expressió i entusiasme. Aquesta destacada actuació els ha valgut el pas a la següent fase del certamen, un èxit que ens enorgulleix a totes i tots .

Volem felicitar a la Lola i el Tomeu per la seva actuació i encoratjar-los a continuar cultivant aquesta meravellosa habilitat de la lectura en veu alta. Seguirem recolzant i aplaudint els i les nostres alumnes en el seu viatge de descobriment a través de la lectura. Felicitats, Lola i Tomeu, i molta sort en la propera fase del certamen.

Continuem llegint amb passió i compromís!

Aquí podeu veure les fotografies

XERRADA MOSSOS D’ESQUADRA: ACOMPANYA’M A LA XARXA!

Aquesta tarda al gimnàs de l’escola, l’alumnat i famílies de 5è i 6è, hem fet la xerrada ACOMPANYA’M A LA XARXA a càrrec del Grup Operatiu de Prevenció i Proximitat, Mossos d’Esquadra.
A la xerrada s’ha parlat dels següents àmbits:
– consells pràctics adreçats a les famílies, l’empremta digital, normes i límits, els controls parentals, contractes de compromís…
A més, han ofert altres recursos per poder gestionar les xarxes digitals en família, fent dinàmiques de grup per tal de comprovar quin el seu grau de coneixement de la xarxa que es té.
Aquí teniu algunes­ imatges. Ha estat molt interessant!

Els alumnes de quart reben una activitat del Consorci de Residus sobre el malbaratament alimentari.

Els estudiants de quart de l’Escola Guerau de Liost estan compromesos amb la sostenibilitat i la reducció del malbaratament alimentari. Recentment, han tingut l’oportunitat d’aprofundir en aquesta qüestió tan important gràcies a una activitat proporcionada pel Consorci de Residus.

La iniciativa, coordinada pel Consorci, ha permès als nostres alumnes explorar de primera mà la importància de gestionar adequadament els aliments i evitar el seu malbaratament. Mitjançant recursos educatius adaptats a la seva edat, els estudiants han après sobre els impactes ambientals i socials d’aquesta problemàtica global.

A més de sensibilitzar-se sobre la importància de reduir el malbaratament alimentari, els alumnes també han après estratègies concretes per minimitzar-lo a casa seva i a l’escola. Aquesta experiència els ha dotat de coneixements pràctics que poden aplicar en la seva vida diària, convertint-los en agents actius. del canvi cap a un futur més sostenible.

image0.jpeg

CALÇOTS COLLITS!!!!

Hola famílies!!!!

Ahir ja vam collir els calçots de l’hort!!!

Us informem que l’alumnat de 2n muntarà aquesta tarda a les 16:30h la paradeta de calçots per a que totes aquelles famílies que en vulguin, puguin comprar.

Molts i moltes de vosaltres ja vau passar per la paradeta a comprar enciams, i la venda va ser tot un èxit.

Gràcies a totes les famílies que vau col·laborar en la compra!! Aquests diners ens serviran per a poder comprar el planter de primavera.

Mentre, seguim treballant i cuidant l’hort!!!!

FES CLIC A LA FOTO

I DESPRÉS DE CARNESTOLTES, ARRIBA LA VELLA QUARESMA.

ELLA, LA VELLA, VE DE VISITA I ES QUEDA FINS QUE MARXEM DE VACANCES DE SETMANA SANTA. ARRIBA  AMB ELS SEUS BACALLANS, CANTA’N AMB VEU BAIXETA,  AQUELLA CANÇÓ QUE DIU, “VELLA QUARESMA, VELLA QUARESMA, AY! QUE NO POT CAMINAR, TE MOLTES CAMES I S’ ENTREBANCA…” I COM QUI NO VOL, MUNTA UNA EMPRESA DE CONSERVES AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA.

VINE A CONÈIXER-LA! NO ÉS MOLT SIMPÀTICA PERÒ TÉ UN MUNT D’HISTÒRIES PER CONTAR.

CARNESTOLTES, EL REI DELS POCA SOLTES.

AQUEST ANY, EL REI CARNESTOLTES VA VINDRE ACOMPANYAT PER LA RAUXA I VAM MUNTAR FESTES CADA DIA DE LA SETMANA DE CARNAVAL, AL VESTÍBUL DE L’ ESCOLA. TAN GRANS EREN LES FESTES QUE ENCARA RECOLLIM CONFETI. ARA JA FA DIES QUE HAN MARXAT PERÒ ENS VAN DEIXAR AQUESTA FOTO PERQUÈ RECORDEM QUE AL CARNAVAL TOT S’HI VAL.

VISCA LA FESTA 🎉