EL PRIMER “ARA PARLO JO” DE 2n!

Benvolguts i benvolgudes,

a continuació us deixem els enllaços dels nostres primers Ara Parlo Jo de 2n.

Els nens i nenes de 2nA han fet l’APJ sobre l’artista que estem treballant a classe; en Pablo Picasso.

Els nens i nenes de 2nB han explicat el conte “De quin color és un petó”, treballat també a classe a l’àrea de Valors.

Esperem que us agradi!

2nA: https://youtu.be/uxgtijIAJt0

2nB:

APJ 3r

Estimades famílies,

Aquí us deixem els primers APJ del curs.

Hem parlat de les emocions, com ens sentim quan estem contents, tristos, enutjats… i què podem fer per sentir-nos millor.

Esperem que us agradi molt!

Paula i MªJesús.

APJ 3r A

APJ 3r B

 

Primer APJ

Avui els nens i nenes de primer han fet el seu primer Ara Parlo Jo a primària. Els ha agradat molt pujar a l’escenari i recitar els poemes treballats a classe. Us deixem els vídeos en els següents enllaços. Esperem que gaudiu tant com nosaltres.
Llegeix més»

2n. Sortida a Can Xammar!

La sortida d’ahir a Can Xammar va anar d’allò més bé, i als nens i nenes els va agradar molt! L’objectiu de potenciar el treball en equip i adonar-se que tots els infants son importants ho van aconseguir a través de jocs cooperatius. Vam gaudir de l’experiència, els núvols van decidir amagar-se i el dia ens va acompanyar!

Cliqueu el següent enllaç per veure les fotos:

2nA: https://photos.app.goo.gl/dW9KpWLaCQoCsHWf6

2nB: https://photos.app.goo.gl/2PQtDBuv8FeWPKTv9

Ambients a Educació Infantil al 1r trimestre

Aquesta setmana hem començat els ambients. Fem vuit ambients; el d’art, descoberta, robòtica, psicomotricitat, carrer, caseta, biblioteca i animals. Cada setmana faran dues sessions d’ambient, els dimarts i dijous a la tarda, i cada setmana canviaran d’ambient per poder-los fer tots al llarg del trimestre. Us deixem l’enllaç perquè pugueu veure les fotos.

https://photos.app.goo.gl/KgiE9JiNDryQmQmLA

APADRINAMENT LECTOR 5è-1r

Benvolgudes famílies,

Ens complau informar-vos que, a partir d’avui, els/les alumnes de 5è es convertiran en padrins lectors dels/les alumnes de 1r. Aquest projecte té com a objectiu fomentar el gust per la lectura i crear un espai de suport i companyia entre els més grans i els més petits de l’escola.

Avui ha estat un dia molt especial, ja que ha estat la primera trobada entre padrins i fillols. Durant aquesta sessió, s’han presentat les parelles de lectura i ha tingut lloc la signatura del carnet de padrí lector, que simbolitza el compromís de compartir moments de lectura al llarg del curs.

Estem segurs que aquesta experiència enriquirà tant als alumnes de 5è com als de 1r, reforçant l’aprenentatge i creant vincles que aniran més enllà de les aules.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Aquí teniu l’enllaç on podreu anar veient imatges de les diferents sessions que farem.

L’equip docent de 1r i 5è.