I5. Taller de Carnestoltes al centre de dia.

Avui els infants d’I5 hem tingut l’oportunitat de tornar a visitar el Centre de Dia de les Franqueses del Vallès per segona vegada aquest curs. En aquesta ocasió, hem participat en un taller de Carnestoltes, on hem decorat la nostra corbata o corbatí amb l’ajuda dels avis i àvies del centre.

Aquesta activitat ha fomentat la interacció entre generacions, aportant moments de creativitat i diversió. Els nens i nenes han gaudit d’una jornada plena de colors i rialles, creant vincles especials amb els residents.

Anem al teatre!

Aquest dimecres 19 de febrer, alumnat i mestres de 2n ens hem desplaçat fins al Centre Cultural Bellavista per assistir a la funció Pinotxo de la companyia Zum Zum Teatre.

Una dramatúrgia que crea un món màgic on les veus dels comediants que representen diferents personatges es barregen amb els sorolls de la fusteria, del circ de titelles, de la nit al bosc i del ventre de la balena.

Ens ho hem passat d’allò més bé.

SITUACIÓ D’APRENENTATGE: EL POBLE!

Els nens i nenes de 2n continuem treballant la situació d’aprenentatge del POBLE.

Al llarg d’aquests dies hem après…

  • Els pobles que conformen Les Franqueses del Vallès.
  • La comarca on se situa i els nostres pobles veïns.
  • Festes i tradicions.
  • Alguns edificis i espais més importants.
  • Les associacions culturals, com la colla gegantera, els diables… i també el nom dels gegants i de les bèsties de foc.
  • La Festa de la Mongeta del Ganxet.

Tot això, ho hem après gràcies al Joc de Taula de Les Franqueses del Vallès, que ens ha permès anar desgranant tot allò més identificatiu del poble.

APJ a 2n!

Benvolgudes famílies,

el passat divendres els nens i nenes de BM vam fer l’Ara Parlo Jo. Aquesta vegada, als infants de 2n els ha tocat fer alguna cosa relacionada amb les especialitats d’anglès i de música. Ho han preparat amb la Laura i la Laia, les especialistes d’aquestes àrees.

A continuació us deixem els enllaços als vídeos, esperem que us agradin!

2nA

2nB

APJ A PRIMER!

Aquesta vegada, el tema de l’APJ ha estat escollit pels infants de cada curs. A 1rA han decidit parlar sobre els mesos de l’any, ja que els repetim cada dia i considerem fonamental conèixer-los per comprendre millor el pas del temps. Per la seva banda,… Llegeix més»

1r i 2n anem al teatre!

Aquest dimarts 28 de gener, alumnat i mestres de 1r i 2n ens hem desplaçat fins al Cinema Edison de Granollers per assistir a la funció The tin soldier. Hem pogut veure una obra de teatre sobre el conte de “El soldadet de plom” en anglès. Hem pogut cantar i participar per ajudar als protagonistes en les seves decisions.

Primer APJ del segon trimestre!

Benvolgudes famílies, nens i nenes de 2n,

el passat divendres 24 de gener vam fer el primer Ara parlo jo del segon trimestre. Va ser molt entretingut i variat. Us deixem els enllaços dels vídeos perquè els hi feu un cop d’ull.

2nA

2nB