Qui som i què fem?

QUI SOM?

A l’AFA ens organitzem amb una junta (amplia, anomenada Assemblea de Famílies o Assemblea de comissions), unes comissions de treball, i uns col·laboradors puntuals.

• LA JUNTA:

Presidència: Mentxu

Vice-presidència: Gemma Navarro Moncunill

Secretaria: Júlia Tous

Tresoreria: Victoria Dutor Garrido

Vocal Acollida: Laia Gómez Solé

Vocal Extraescolars: Clàudia Coderch Ciurans, Gonzalo Molero Homs

Vocal Comunicació: Mireia Geronès i Montel

Vocal Coeducació: Laia Rodríguez Porcell

Vocal Salut Mental: Emili Martín Huerta

Vocal Comissió de patis: Albert Monjonell

Vocal Xerrades: Maria Orozco Costa

Vocal Carnestoltes i festa final de curs: Joana Amorós Monrabaà

Vocal Consell Escolar Municipal: Josep Serra Cortina

Vocal Consell Escolar i Menjador: Silvia Peinado Alejandre

• LES COMISSIONS:

Per contactar amb nosaltres, col·laborar, oferir el vostre ajut i suport puntual, donar-nos idees engrescadores i tot allò que se us acudeix, podeu escriure al nostre correu: ampacorbellacomunicacio@gmail.com.

COMUNICACIÓ: La comissió de comunicació de l’AFA Corbella neix per fomentar la participació de les famílies i agilitzar la informació de totes les activitats que es fan des de l’AFA.

EXTRAESCOLARS: La comissió d’extraescolars proposa, organitzar i vetlla per tota l’oferta d’activitats educatives en l’horari extraescolar (de tarda i migdia). Sempre està oberta a rebre noves propostes d’activitats que s’intentaran organitzar si hi ha prou seguiment. Les activitats poden ser per a infants o famílies.

XERRADES: Comissió que col·labora i/o organitza xerrades a l’escola i s’organitza per a crear-ne de municipals juntament amb les altres AFES.

COEDUCACIÓ: Aquesta comissió col·labora en l’aplicació de la coeducació de manera transversal al centre. La seva finalitat és conscienciar i donar eines a les famílies en temes de la coeducació, així com promoure la igualtat d’oportunitats de tots els infants tot incorporant la perspectiva de gènere i la mirada interseccional a l’acció educativa. Lluiten per una educació que potenciï la igualtat real d’oportunitats i l’eliminació de tota mena de discriminació per raó de sexe, així com la integració de forma explícita i amb continguts d’aprenentatge de la perspectiva de gènere.

A CARDEDEU EN BICI I A PEU: Comissió interescolar que promou la mobilitat sostenible a Cardedeu.

AFA SOLIDÀRIA: Comissió que pretén estendre la solidaritat com a valor dintre de les famílies de l’escola. Organitza o col·labora en activitats de recollida de joguines, activitats solidàries de l’escola i campanyes per a recollir fons per a l’euro solidari perquè cap infant de l’escola es quedi sense sortides o colònies.

CARNESTOLTES: Comissió que es coordina amb les altres AFES per dur a terme la rua de Carnestoltes a Cardedeu. Hi participen les famílies que els agrada disfressar-se i la festa!

KIBOL-KITE: Petita comissió que propicia l’intercanvi de roba, objectes, serveis… entre la comunitat del Corbella amb la finalitat de fer xarxa i ser més sostenibles i solidaris. Enllaç al grup de WhatsApp.

PANTALLES:

QUÈ FEM?

L’AFA del Corbella treballa per a la millora de l’escola i de l’educació dels nostres fills i filles:

• realitza projectes de col·laboració amb l’escola i de millora de l’entorn educatiu.
  • crea espais de debat, reflexió i formació.
  • gestiona serveis que faciliten l’organització de les famílies.

I participa en els següents espais i entitats:

• Consell Escolar de l’Escola Germans Corbella
  • Comissió Menjador (justament amb escola i Rocadino)
  • Consell Escolar Municipal
  • Grup d’AAFAs de Cardedeu i Comissió de la festa de les escoles
  • Patronat Municipal d’Esports
  • Xarxa per la Infància i l’Adolescència de Cardedeu
  • Comissió interescolar de mobilitat A Cardedeu en bici i a peu
  • També formem part de l’AFFAC i de la Coordinadora AFFAC-Baix Montseny

En virtut de la normativa vigent tota persona sòcia de l’AFA pot consultar estatuts signats i registrats dirigint-se al despatx de l’AFA en horari d’atenció (Pots consultar els nostres estatuts).