Directori dels documents

Esteu visualitzant tots els documents.

Has attachment Títol Autor Creat Editat Grup Etiquetes
Autorització d’ús de serveis i recursos digitals per treballar a l’aula

Autorització per a la creació d’un correu personal gestionat i administrat pel centre des del Google Workspace d’escolacorbella.cat.
L’han de signar totes les famílies de nova incorporació al centre.

admin 23 de setembre de 2019 13 de juliol de 2023 autoritzacions, correu
Autorització ús d’imatges

Aquest curs 23-24 tot l’alumnat de l’escola cal que porti l’autorització signada.
Aquesta autorització d’ús d’imatges està marcada per defecte amb el SÍ, ja que en el cas de la publicació d’imatges a la web de l’escola sempre és amb un accés restringit. Cada inici de… Llegeix més»

admin 11 de juliol de 2023 11 de juliol de 2023
Carta de compromís

Cal que la porti completada i signada l’alumat d’ I4 a 6è.

admin 7 de setembre de 2020 11 de juliol de 2023
Préstec de dispositius

Aquesta és una autorització que han de signar l’alumnat de 5è i 6è per tal de poder fer servir un dels dispositius del Departament en el  marc del PEDC.

admin 29 de juny de 2023 29 de juny de 2023
Autorització activitats pel poble i administració de paracetamol

Autoritzacions que s’han de dur a inici de curs per a poder participar a les sortides del poble i administrar paracetamol en el cas de no poder-ho fer la família.

admin 13 de febrer de 2017 31 d'agost de 2022 salut, sortides
Disponibilitat per a col·laboracions a l’escola

Creiem que la vostra col·laboració és una oportunitat per compartir objectius en el creixement dels infants.
Si teniu alguna alguna estona per venir a l’escola, ompliu el full i feu-lo arribar als tutors/es dels vostres infants.

admin 17 de setembre de 2018 31 d'agost de 2022
Autorització per marxar sols o amb germans grans

Us facilitem autoritzacions per tal que les ompliu les famílies que autoritzeu a l’escola a deixar marxar els nens i nenes de 3r a 6è o sols o amb algun germà o germana.

admin 8 de setembre de 2020 8 de setembre de 2020 autoritzacions, Marxar sols
Autorització d’administració de medicaments a l’escola

L’escola no està autoritzada a administrar medicaments sense recepta mèdica i autorització de la família.
Aquí en teniu el model.

admin 13 de febrer de 2017 8 de setembre de 2020 salut