Acollida

Informació relacionada amb l’acollida del curs 2023-24.

Les tarifes horàries per franges han estat modificades. Abans de fer la inscripció llegiu bé tota la informació inclosa en el document de funcionament de l’acollida.

Per a fer ús del servei d’acollida, tant com a fix com a esporàdic, cal que ompliu el següent formulari d’inscripció.

• ÚS DEL SERVEI COM A USUARI FIX:

Abans de fer-ne us cal haver retornat el full de domiciliació: document de domiciliació inscripció alumnat fix.

• ÚS DEL SERVEI COM A USUARI ESPORÀDIC:

Cal comprar tiquet per al dia i franja que utilitzareu (només serà vàlid per a l’opció escollida): Enllaç Entradium

Cal omplir també el formulari d’inscripció al servei si és la primera vegada que l’utilitzeu.

Si pel dia/franja que necessiteu fer ús del servei ja no hi ha tiquets, contacteu amb l’AFA (mail o mòbil) per veure si hi ha espai disponible.

Si com a família necessites el servei d’acollida, però no pots fer front econòmicament al preu, posa’t en contacte amb la direcció de l’AFA al següent correu electrònic junta_afa@escolacorbella.cat