L’escola

logo-nouL’escola Germans Corbella es defineix com a escola catalana, on de la cooperació en fa projecte, arrelada al poble i amb la participació de tota la comunitat educativa: mestres, famílies i alumnes, l’escola va establint vincle amb l’entorn urbà, rural i natural de Cardedeu, a partir de la seva descoberta i coneixement.

Identificada amb la cultura pròpia de Catalunya, laica, plural, inclusiva, participativa, oberta a tothom i transmissora de valors de convivència i de respecte per totes les cultures, es compromet amb l’educació com a eina d’emancipació personal i de millora de la societat.

La implementació de les noves tecnologies és bàsica perquè els alumnes considerin l’escola com una finestra oberta al món, d’on poder extreure la informació necessària per formar-se intel·lectualment

Us convidem a participar d’aquest projecte de la manera que més us plagui.

Rebeu una cordial salutació

La comunitat educativa de l’escola.