PREINSCRIPCIÓ 24-25

Informacions de la nostra escola

Tríptic informatiu  Projecte educatiu  Altres informacions

Oferta inicial de places escolars de la nostra escola: AQUÍ
Oferta inicial de places de tots els centres educatius: AQUÍ
Presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de març
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 d’abril
Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional: del 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació resoltes les reclamacions: 25 de d’abril
Sorteig pel número de desempat: 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada: 2 de maig
Oferta final de places escolars de la nostra escola: 7 de juny
Oferta final de places de tots els centres educatius: 7 de juny
Llista d’alumnes assignats al nostre centre: 10 de juny
Llista d’alumnes preinscrits al centre amb la seva assignació: 10 de juny
Llista d’espera del centre: 10 de juny
Enllaç a la preinscripció pel curs 24-25

Informació Ed. infantil   Informació Ed. primària

MATRÍCULA 24-25 (del 18 al 26 de juny)

Matrícula viva i admissió curs 23-24

Si heu vingut a viure a Cardedeu aquest 2024 i teniu una filla o un fill que voleu matricular a l’Escola Germans Corbella aquest curs 23-24 podeu presentar sol·licituds d’admissió de manera telemàtica clicant aquí.

Portes obertes 2024

PORTES OBERTES 2024 AL CORBELLA

Visita i presentació del projecte

• Dijous 22 de febrer de 9:15h-11h:

Cal una INSCRIPCIÓ per família. Hora de visita de l’escola: 9:15h fins les 10h i a continuació presentació del projecte fins les 11h. Només es permetrà l’entrada d’adults i de nadons si és el cas. L’entrada serà pel carrer Acàcies.
  • Dissabte 24 de febrer de 10h-12:30h:

• Visita guiada de 10h a 11h
  • D’11h a 12h hi haurà la presentació del projecte
  • D’11h a 12:30h visita lliure
  • Ompliu el formulari per fer la INSCRIPCIÓ (la xerrada està adreçada als adults). L’entrada serà pel carrer Sabadell.
Informacions de la nostra escola

Tríptic informatiu  Projecte educatiu  Altres informacions

Portes obertes a les escoles de Cardedeu

Les escoles de Cardedeu ens hem coordinat per oferir-vos aquest calendari de Portes Obertes:

• Escola Les Aigües: Dimarts 27 de febrer
    • Escola Mil·lenari: Dijous 29 de febrer
    • Escola Ramon Macip – Dolors Granés: Divendres 1 de març i dilluns 4 de març
    • Escola Can Manent: Dissabte 2 de març

El Departament d’Educació encara no ha publicat la Resolució que regularà el procés de preinscripció per al curs 24-25, però sí que ha fet públiques les dates de presentació de sol·licituds que seran del 6 al 20 de març per a segon cicle d’Educació Infantil (3-6 anys) i per a Educació Bàsica.

El Departament d’Educació té habilitat aquest espai web on anirà publicant les novetats.

Anirem actualitzant la informació en aquest espai web a mesura que l’anem rebent.

Cossos diversos i feliços_Vídeo sobre la pressió estètica

El taller gratuït dirigit a l’alumnat de cinquè i sisè per reflexionar sobre la pressió estètica (Què és ser guap@?) que es va celebrar ahir va ser tot un èxit!
Aquest ha estat organitzat per la Comissió de Coeducació (AFA Escola Germans Corbella), dinamitzat… Llegeix més»