El nostre projecte Connectem ha fet deu anys!!!

Per això, durant el curs la mestra que lidera aquest projecte amb la col·laboració de mestres, alumnes i famílies ha portat a terme diferents activitats:
Al gener tallers neuromotors per les famílies d’I3.
“Jugar en família” sessions obertes a les famílies d’Infantil i exposició de fotografies l’últim dia de curs.
S’ha creat el logotip del projecte i s’ha estampat samarretes amb el logotip.
Creació d’una cançó, que resumeix l’essència d’aquest projecte. Gravació de la cançó amb la col·laboració dels alumnes de sisè, d’en Xavi Oller (pare de l’escola) i de la nostra mestra de música.
Els últims dies de classe s’han portat a terme tallers emocionals amb la Rebeca Podio, mare de l’escola i creadora i il·lustradora del llibre “El sueño de Melania”.
I l’últim dia s’ha fet una gran festa!!, portant a terme una classe de Connectem amb tots els alumnes de l’escola. Vam regalar als alumnes de Primària polseres i a infantil bosses pels mitjons antilliscants. Tot amb el logotip de Connectem!!!

Agraïts per la vostra col·laboració!!!
Fem escola! Fem Garigot!