CONSELL DE LA INFÀNCIA

El CONSELL DE LA INFÀNCIA de Castelldefels neix de la voluntat de l’Ajuntament per donar veu a la ciutadania més jove i educar en la pràctica de la participació cívica i democràtica.

Dimecres 9 vam celebrar al gimnàs de l’escola una sessió que va ser tot un aprenentatge sobre com funciona la participació ciutadana: l’elecció dels nous membres del Consell de la Infància del curs 2022-2023.

Tres candidates i un candidat, absolutament magnífics, ens van fer els seus discursos de presentació i ens va tocar la difícil tasca d’escollir la nova representació de l’escola Garigot. Dos vocals escollits a l’atzar van anar cridant a votar a la taula electoral el cens format pels alumnes de les dues classes de cinquè, i un a un van anar introduïnt el seu vot a l’urna.

Finalment la Valentina Segura de 5èA va ser l’escollida, la nostra més entusiasta enhorabona, però hem d’agrair també de forma molt especial a la Sara Trujillo de 5èA, i a l’Ariadna Magan i el Lorenzo Luerin de 5èB la seva participació i la seva motivació per implicar-se als projectes de millora del seu entorn. Un aprenentatge de futur.