Cancel·lació de Sortides al pati fins a rebre autorització

Benvolgudes famílies,

Seguint les recomanacions de protecció civil, els vostres fills i filles no sortiran al pati fins a que des de el Servei Municipal de Protecció Civil no realitzi una inspecció tècnica ocular acurada dels mateixos.

Us remetem comunicat del Pla Municipal de Protecció Civil:

Es comunica que es manté la fase d’ALERTA del Pla Municipal de Protecció Civil.
Donat que com a conseqüència de l’episodi de fort vent, pluja intensa i acumulada que estem patint  (vent remetent en aquests moments), una elevada part de la nostra massa arbòria s’ha vist abatuda i una altre es troba molt debilitada sobre terrenys molt humits i poc coherents, cosa que impossibilita garantir de forma segura la seva estabilitat, el Comitè d’Emergència a la darrera reunió, manté la seva recomanació expressa als centres educatius de cancel·lació de qualsevol tipus d’activitat al seus espais exteriors a l’aire lliure (patis, pistes…) fins que des de el Servei Mpal. de Protecció Civil no realitzi una inspecció tècnica ocular acurada dels mateixos.

Atentament

L’Equip Directiu

Apreciadas familias:

Siguiendo las recomendaciones de protección civil, vuestros hijos e hijas no saldrán al patio hasta que desde el Servicio Municipal de Protección Civil no realice una inspección técnica ocular cuidadosa de los mismos.

Os remitimos comunicado del Plan Municipal de Protección Civil:

Se comunica que se mantiene la fase de ALERTA del Plan Municipal de Protección Civil. Dado que como consecuencia del episodio de fuerte viento, lluvia intensa y acumulada que estamos sufriendo (viento remitiendo en estos momentos), una elevada parte de nuestra masa arbórea se ha visto abatida y otra se encuentra muy debilitada sobre terrenos muy húmedos y poco firmes, cosa que imposibilita garantizar de forma segura su estabilidad, el Comité de Emergencia en la última reunión, mantiene su recomendación expresa en los centros educativos de cancelación de cualquier tipo de actividad en sus espacios exteriores al aire libre (patios, pistas…) hasta que desde el Servicio Mpal. de Protección Civil no realice una inspección técnica ocular cuidadosa de los mismos.

El Equipo Directivo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *