Videotutorials (Drive). Orientacions per treballar durant el confinament

Ens han arribat comunicacions de persones que tenen alguna dificultat per penjar les activitats dels alumnes i també que s’estan produint algunes incidències a la plataforma (Drive d’Escola) per compartir les vostres activitats amb els mestres.

Volem deixar unes orientacions en format videotutorial per ajudar-vos aquells/es que encara no han tingut l’oportunitat de treballar amb aquestes eines. És recomanable seguir aquestes orientacions (per tal de que tothom s’adapti a la configuració de la plataforma recomanem no seguir altres instruccions que circulen per les xarxes donat que no han tingut present la configuració de la plataforma que hem habilitat)

Disculpeu el retard. Ha estat difícil elaborar aquests videotutorials. Posar la veu en aquest estat de confinament, amb una nena de poc més de 2 anys i afegint que aquest dies no para de sonar el telèfon… Estic valorant penjar les “preses falses” perquè pugueu passar una bona estona. Com us succeeix a moltes famílies realitzar teletreball amb els fills a casa  (que també tenen les seves tasques acadèmiques) no està sent fàcil.

Des d’aquí vull aportar el meu granet de sorra ajudant amb aquest videotutorials per aquells que tenen més dificultats amb aquestes eines. Espero que us serveixi de guia. Cuideu-vos molt.

Joaquim Garcia (Director de l’Escola Garigot)

Video 1- Introducció: Consideracions Prèvies

Video 2- Crear una carpeta al nostre Drive: “Tasques confinament”

Video 3- Posar la carpeta mestres (Ex: 0-6è Mestres) a la nostra unitat (Carpeta “Tasques Confinament”)