Trobades Esportives Cicle Superior

34392121222_f34b04160e_m

Els alumnes de van fer la trobada de Korfbal i van gaudir molt jugant a un esport poc conegut, que té un reglament que fomenta la coeducació i on no intervé el contacte físic. Van fer molts partits amb alumnes d’altres escoles de Castelldefels.

34167515400_d12c8f580d_m

Els alumnes de han fet la trobada de Beisbol i també han gaudit molt jugant a un esport minoritari, però molt divertit. Van tenir l’oportunitat de gaudir d’unes instal·lacions i d’un material poc habituals. També han participat a la Trobada altres escoles de Castelldefels.