Preinscripció i matrícula 21/22

RESERVA CITA PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA

Si el vostre fill/a ha estat assignat/da a la nostra escola haureu de formalitzar la matrícula del 14 al 18 de juny.

Per fer-ho heu de reservar una cita prèvia telefònicament: 93 636 78 05

Donada la situació sanitària i les mesures de prevenció aplicades a les escoles en l’horari lectiu, per realitzar la matrícula us recomanem que per accedir al centre només ho faci una persona i sense l’acompanyament dels infants. En tot moment s’haurà de fer ús de la mascareta i respectar totes les mesures sanitàries corresponents.

Publicació de la llista d’espera (07/06/21)
Publicació de la llista d’alumnes admesos (07/06/21)
Publicació del llistat destinacions que han realitzat la Preinscripció a l’Escola Garigot (07/06/21)
Publicació de  loferta final de places escolars (04/06/21)
Publicació de llistes ordenades definitives (07/05/21)
Publicació del número desempat: 69.448 (05/05/21)
Publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions (30/04/21)
Publicació llistes barem provisional (19/04/21)

A continuació podeu trobar diferents enllaços amb informació i suport per realitzar els tràmits de preinscripció i matrícula:

• Informació general sobre el procés de preinscripció i matrícula:
    • Vídeos que et serviran per aclarir dubtes en els moments clau del procés.
    • Documentació i criteris de prioritat (Enllaç al web del Departament)
      • Documentació identificativa (que s’ha de presentar en tots els casos)
        • Sol·licitud omplerta electrònicament o en suport informàtic.(Codis dels centres de Castelldefels)
        • Cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares: i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.
            • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
            • DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.
              Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen
      • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat (Ho pots consultar en el següent enllaç)
        • Documentació acreditativa de ser beneficiari/aris de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania RGC.
        •  Quan s’al·lega el lloc de treball, a efectes de proximitat, cal presentar còpia del contracte laboral o certificat emès a l’efecte per l’empresa.
        •  Certificat de discapacitat de la persona que al·lega.
        •  Família nombrosa o família monoparental
    • Calendari del procés de preinscripció 2021-22
    • Oferta de places

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *