PAÏSOS DEL MÓN

El 25 de febrer de 15:15 h a 16:20 h celebrarem la festa de carnaval que estarà oberta a les famílies. El tema escollit és “PAÏSOS DEL MÓN”, en consonància amb les setmanes culturals que celebrarem posteriorment. La nostra classe  6è A ha decidit treballar XINA i han estat aquesta setmana buscant idees per la seva disfressa.

El tipus de disfressa escollit està relacionat amb el vestuari típic del país, del qual adjuntem en aquest missatge els exemples orientatius preferits de la classe. Tot i això teniu certa llibertat creativa respectant el tema.

Podeu consultar també la carpeta amb altres exemples que els vostres fills/es han trobat per si us pot servir d’inspiració i restem a la vostra disposició per atendre qualsevol consulta.