Inici de curs – Pla de Contingència

Benvingudes famílies, al nou curs.
El dia 1 de setembre ha començat un nou curs escolar que sense cap dubte serà un curs molt diferent, complicat, on tothom haurà de posar de la seva part per adaptar-se a la nova situació. És un moment per treballar plegats, entre tots ho superarem de la millor manera possible.

El claustre de professors/es ja estem treballant per aconseguir adaptar-nos a la nova situació en les millors condicions. Aquests dies els mestres estem treballant per acordar actuacions més concretes que aviat també us farem arribar.

Amb les noves instruccions del Departament d’Educació hem revisat i comunicat al Claustre i al Consell Escolar el Protocol provisional que vam fer al juliol i hem realitzat els canvis pertinents (mantenim diferents accessos, diferents horaris per entrar segons els grups…).

En el següent enllaç podeu consultar aquest Pla de Contingència.

Desitjar-vos un bon inici de curs

L’Equip Directiu