Informacions d’avui en motiu del temporal Glòria (22/01/20)

Benvolgudes famílies,

Acabem de rebre instruccions a seguir per part de l’Administració. Volem comunicar el següent:

Ateses les recomanacions de Protecció Civil de Castelldefels i per tal d’evitar problemes majors i afectacions a la mobilitat, i segons indicacions de la Inspecció educativa, us informem que podeu passar a recollir els vostres fills/es a partir de les 13:30h, si així ho considereu convenient. El centre romandrà obert fins a les 16:30h.

Afegir que NO hi haurà activitats extraescolars.

Us agrairíem que feu difusió d’aquest comunicat a la resta de famílies.

Gràcies per la vostra col·laboració i comprensió donada l’actual situació d’excepcionalitat.

Aprofito per adjuntar circular d’avís d’Extraescolars:

Degut l’empitjorament de les condicions climatològiques aquest dimecres 22 de gener, a partir de les 16h, amb l’arribada d’un segon front.
Amb la intenció de prevenir incidències de mobilitat, l’AMPA ha decidit fer serveis mínims per les famílies que no puguin vindrà a buscar als seus fill/filles, en totes les activitats extraescolars que es fan avui.
Moltes gràcies.

AMPA GARIGOT

Apreciadas familias:
Acabamos de recibir instrucciones a seguir por parte de la Administración. Queremos comunicar lo siguiente:
Atendiendo a las recomendaciones de Protección Civil de Castelldefels y para evitar problemas mayores y afectaciones a la movilidad, y según indicaciones de Inspección educativa, os informamos que podéis pasar a recoger vuestros hijos/hijas a partir de las 13:30h, si así lo consideráis conveniente. El centro permanecerá abierto hasta las 16:30h.

Añadir que NO habrá actividades extraescolaes.

Os agradeceríamos que hicierais difusión de este comunicado al resto de familias.

Gracias por vuestra colaboración y comprensión dada la actual situación de excepcionalidad.

Aprovecho para adjuntar circular de aviso de Extraescolares:
Debido al empeoramiento de las condiciones climatológicas este miércoles 22 de enero, a partir de las 16h, con la llegada de un segundo frente. Con la intención de prevenir incidencias de movilidad, el AMPA ha decidido hacer servicios mínimos por las familias que no puedan venir a buscar a sus hijos/hijas, en todas las actividades extraescolares que se hacen hoy.
Muchas gracias.

AMPA GARIGOT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *