Implantació de l’aplicació ClassDojo a tota l’escola

Aquest curs, la gran novetat serà la implantació de l’aplicació ClassDojo a tota l’escola.

És una aplicació que ens permetrà millorar molt la comunicació amb les famílies. Els missatges directes es tradueixen automàticament en més de 50 idiomes.

Els comunicats d’aula i escola es faran a través de l’aplicació. Quan el mestre o l’escola envia un comunicat us arribarà una notificació i podreu estar informats més ràpidament.

Els vostres fills/es portaran el document amb la invitació per connectar-se a l’aplicació ClassDojo. Us volem engrescar a que el grup classe del vostre fill/a aconsegueixi el més aviat possible el 100% de famílies connectades.

A continuació podeu veure un videotutorial on s’explica els passos a seguir per connectar-se a la comunitat ClassDojo de l’escola.