Dia de la Pau

El Dia de la Pau d’aquest curs l’hem volgut dedicar íntegrament a treballar aspectes de solidaritat i sensibilització. A més de comentar amb els nostres alumnes un power-point que recull tot el que es fa al centre al respecte, hem volgut centrar-nos en la realització d’unes boniques flors (cada alumne/a ha fet la seva) que seran plantades enmig del desert del Sàhara com símbol de protesta davant dels milers de mines antipersona que hi ha en el que es considera el mur més gran del món. Moulud Yeslem, que porta a terme el seu projecte “Por cada mina una flor” va recollir personalment les flors de cada nena i nen, i s’encarregarà de plantar-les al Sàhara el més aviat posible. Sens dubte, un dia que no oblidaran mai!

Link a les fotos d’Educació Infantil

Link a les fotos d’Educació Primària

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *