Continguts que treballem al tercer trimestre

Benvolgudes famílies,

Durant aquest tercer trimestre el nostre objectiu ha estat donar continuïtat a la formació acadèmica del nostre alumnat, però donant especial prioritat al seu acompanyament emocional.
Hem revisat els continguts del 3er trimestre i els criteris d’avaluació formulats a inici de curs i els hem adaptat a la nova situació que estem vivint.

Les tasques realitzades durant el confinament són ‘un valor afegit en l’avaluació de l’alumnat’, és a dir, només es tindran en compte de manera positiva, ja que no es pot garantir que tot l’alumnat disposi de les condicions necessàries per portar-les a terme.

Per tot allò us informem que l’avaluació la farem de la següent manera:

●  Educació Primària: no elaborarem un informe específic del 3r trimestre, sinó que

farem un informe global de final de curs.

●  Educació Infantil: farem un informe de final de curs adaptat a la situació que

vivim.

Una abraçada forta per vosaltres i els vostres fills i filles,

Equip directiu

Escola Garigot

————————————————————————————————————————

Estimadas familias,

Durante este tercer trimestre nuestro objetivo ha sido dar continuidad a la formación académica de nuestros alumnos, pero dando especial prioridad a su acompañamiento emocional.
Hemos revisado los contenidos del 3er trimestre y los criterios de evaluación formulados a inicio de curso y los hemos adaptado a la nueva situación que estamos viviendo.

Las tareas realizadas durante el confinamiento son un ‘valor añadido en la evaluación del alumnado ‘, es decir, sólo se tendrán en cuenta de manera positiva, ya que no se puede garantizar que todo el alumnado disponga de las condiciones necesarias para llevarlas a cabo.

Por todo esto, os informamos que la evaluación la haremos de la siguiente manera:

●  Educación Primaria: no elaboraremos un informe específico del 3o trimestre, sino

que haremos un informe global de fin de curso.

●  Educación Infantil: haremos un informe de fin de curso adaptado a la situación

que vivimos.
Un fuerte abrazo para vosotros y vuestros hijos e hijas,

Equipo directivo Escola Garigot