Concert de Nadal 2016

nadalBenvolgudes famílies:

Amb l’arribada de les festes us volem comunicar que la cantada de nadales, en la que participaran tots els nens i nenes de l’escola, tindrà lloc el dijous 22 de desembre, al gimnàs. Hi haurà dos torns:

1r torn     de 9:30 a 10:30 h

P3-P4-3rB-4t-5è

2n torn     de 11:15 a 12:15 h

P5-1r-2n-3rA-6è

Important:  Aquest no és l’ordre de les actuacions. Penseu que per respecte als nens que actuen no es podrà sortir fins que no acabin totes les actuacions del torn corresponent.

Tots els nens de l’escola haurien de venir vestits de fosc a la part inferior (pantalons, faldilla..) i blanc a la part superior (polo, samarreta, camisa…).

Aquest mateix matí els nens i nenes de 6è tindran muntada una paradeta de venda de diferents articles (xocolata, pa de pessic,…) per recaptar diners per les colònies de final de curs. Preguem la vostra col·laboració.

*Recordeu que aquest dia l’horari lectiu és de 9 a 13 hores.

El servei de menjador serà de 13 a 15:30 hores. No hi haurà extraescolars però si servei de permanència fins les 16:45h.

Esteu tots convidats!! Us hi esperem!!!!!!!!!!.

Escola Garigot.