VISITA PEDAGÒGICA.

VISITA PEDAGÒGICA 2017

El dimarts dia 27 de juny una trentena de docents  van realitzar una visita pedagògica a l’escola Frederic Godàs. Van participar en la trobada  tres escoles de Lleida: Països Catalans, Joc de la Bola i Escoles Alba.

Totes les escoles de la trobada pedagògica estaven interessades per  un tipus d’educació “nova” adaptada a les necessitats del segle XXI. Aquest tipus d’educació es basa en l’aplicació de noves metodologies globalitzadores, on l’alumne aprèn sense compartimentar l’aprenentatge en àrees sinó desenvolupant les diferents intel·ligències al mateix temps. Per aquest motiu les aules en aquest tipus d’escola es converteixen en espais d’aprenentatge on els alumnes treballen i aprenen de manera autònoma i lliure.

El Frederic Godàs és pioner en aquest tipus d’ensenyament que ja el va iniciar fa tres anys a l’Educació Infantil  amb resultats molt positius, essent molt valorat per mestres i famílies.

La jornada pedagògica va ser molt profitosa i les escoles visitants han enlairat la tasca realitzada per l’escola Frederic Godàs.